niedziela, 12 października 2014

Prolog

Prolog


          Zdrada... Czymże jest? Dlaczego ludzie do niej dążą? Dlaczego jej ulegają? Czy jest dla nas zbyt silną pokusą? Czy wygląda tak kusząco, że nie można jej się oprzeć?
To zakazany owoc, który dodaje szczypty podniecenia codziennej rutynie. To sprzeciw naturalnemu porządkowi. Ten czyn zasadza ziarenko nienawiści, z którego potem wyrasta zemsta.
Dlaczego ludzie zdradzają skoro nie niesie to za sobą nic dobrego? Może się pogubili i chcą iść na przekór wszystkiemu? To ich bunt przeciwko ideałom.
Może to ich droga do szczęścia? Przecież każdy człowiek pragnie być szczęśliwy. Może to ich klucz do wolności?
Czy zdradzają tylko ludzie bez serca? Może są tacy co zdradzają bo mają serce? Może mają dość egzystencji w świecie, w którym każdy dzień przebiega tak samo?
     Niektórzy nie zdradzają, by zranić, ale zdradzają by poznać co to takiego miłość. Chcą uwolnić się od życia w klatce, która wpędza ich w depresję.
Czy można oceniać kogoś nie wiedząc czym się kierował popełniając zdradę? Może trzeba niektórych podziwiać za to, że mieli odwagę zawalczyć o miłość, za to, że przez chwilę dali ponieść się bezgranicznemu szczęściu?
  Ja.... Ta, której wszyscy zazdroszczą pracy, narzeczonego, pięknego mieszkania, mam ochotę pójść pod prąd. Ludzie widzą tylko pozory, które rządzą moim życiem. Nie wiedzą, że mam dość związku, w którym tkwię bo jest on "poprawny i nie chcę nikogo zranić". Ludzie nie zdają sobie sprawy, że pragnę urozmaicenia, odrobinę prawdziwej miłości i szaleństwa.
Jedno jest pewne.... Nigdy nikogo nie będę oceniać.... Bo to ja poszłam na przekór wszystkim.... To ja zdradziłam.....

15 komentarzy:

  1. Świetny prolog ! Zostaję i czekam na kolejny rozdział :**
    pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudo w twoim wykonaniu się,szykuje widać ^^ Zostaje
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybyłam i zostanę :P Zapowiada się świetnie :*
    Pozdrawiam An :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczuwam super opowiadanie :) Piękny prolog. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie napisany prolog :) Czuję, że ten blog będzie jednym z moich ulubionych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak obiecałam jestem i zostaje.
    Czekam na kolejny z niecierpliwością.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No to witam ponownie :P Bardzo intrygujący prolog i czuję że to opowiadanie będzie równie wspaniałe jak poprzednie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog! Zapowiada się ciekawie :D . Czekam na następny! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie zostaję :) Prolog jest intrygujący... Ciekawe co z tego wyniknie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy coś się tu jeszcze pojawi?? Jeśli tak to kiedy?? Na pewno tu jeszcze zajrzę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi sie ale najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu bo cały weekend schodzi mi na nauce :) możesz zapisać się do zakładki informowani i zostawić jakiś kontakt napewno cię powiadomie ;)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeejuu ^^
    Dopiero prolog a ja już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału ^_^
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Następny twój blog zapowaida się super ;) Czekam z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń